EventsEseményekPodcasts
Loader
Find Us
HIRDETÉS

Betiltották a 444.hu-t Oroszországban

Orbán Viktor és Vlagyimir Putyin
Orbán Viktor és Vlagyimir Putyin Szerzői jogok Fotó: AP
Szerzői jogok Fotó: AP
Írta: Euronews
Közzétéve: A legfrissebb fejlemények
A cikk megosztásaKommentek
A cikk megosztásaClose Button

A 444.hu közlése szerint ők az egyetlen magyar híroldal, ami felkerült az orosz külügyminisztérium kedden kiadott tiltólistájára.

HIRDETÉS

Cikkében a portál megjegyzi, hogy június 25-étől 81 európai hírszolgáltató elérését korlátozta a putyini rezsim, amelyeket országonként fel is sorolnak a minisztériumi honlapon. A lap szerint az orosz külügy közleményében azt írják, hogy mindez válasz az Európai Unió Tanácsa által május 17-én hozott döntésre, amely megtiltja három orosz média, a RIA Novosztyi, az Izvesztyia Médiainformációs Központ és a Rosszijszkaja Gazeta „minden műsorszórási tevékenységét”, és amely szintén június 25-én lép hatályba.

A Szergej Lavrov vezette minisztérium közölte: a döntésre válaszul ellenintézkedéseket tesz az Oroszországi Föderáció olyan médiaszolgáltatókkal szemben, amelyek „rendszeresen terjesztenek hamis információkat a különleges katonai művelet menetéről”.

A külügyminisztérium tiltólistája a 444 cikkében olvasható.

A cikk megosztásaKommentek

kapcsolódó cikkek

Az Unió lesújt a Sámánra is, amiért Putyin háborús szekerét tolja

A cseppfolyósított földgázt veszik célba az Oroszországgal szembeni legújabb EU-szankciók

Szó sem lehet tűzszünetről, Medvegyev szerint a cél Ukrajna teljes elfoglalása