EventsEseményekPodcasts
Loader

Find Us

HIRDETÉS

Nem sugározhatja német adását a Russia Today (RT) orosz állami televízió

A Russia Today stúdiójában az orosz elnök 2013-ban - archív felvétel
A Russia Today stúdiójában az orosz elnök 2013-ban - archív felvétel Szerzői jogok AP Photo/Yuri Kochetkov
Szerzői jogok AP Photo/Yuri Kochetkov
Írta: Euronews
A cikk megosztásaKommentek
A cikk megosztásaClose Button
Másolja a cikk videójának embed-kódjátCopy to clipboardCopied

Lettország és Litvánia már betiltotta területén a Russia Todayt, 2021 szeptemberében pedig a YouTube tiltotta le az RT két német nyelvű fiókját a Covid-dezinformáció terjesztése miatt.

HIRDETÉS

Nem terjesztheti német adását a Russia Today (RT) orosz állami televízió semmilyen platformon Németországban, közölte szerdán a német médiahatóság.

Az indoklás szerint az RT DE a németországi szabályok alapján engedélyköteles médiatartalom, de készítője nem kért, az illetékes médiahatóság pedig nem adott rá engedélyt.

Az RT orosz állami televízió vezetése most azzal érvel, hogy engedélyt kapott a kábeles és műholdas sugárzásra a határokat átlépő televíziózásról szóló európai egyezmény egyik tagjától, Szerbiától.

A német médiahatóság hangsúlyozza, hogy németországi műsorszolgáltatási engedélyt csakis németországi hatóság adhat ki.

A határozat értelmében be kell szüntetni az RT DE az internetes, műholdas és appon keresztüli terjesztését is.

Emlékezetes, hogy 2021 szeptemberében a YouTube tiltotta le az RT két német nyelvű fiókját a koronavírussal kapcsolatos téves információk terjesztése miatt.

Lettország és Litvánia már betiltotta területén a Russia Todayt.

A cikk megosztásaKommentek

kapcsolódó cikkek

Zárolják a Russia Today angliai számláit

Erőteljesnek nevezte a G7-re érkező amerikai elnök Ukrajna jövőbeli támogatását

A megtörhetetlen fegyverbarátság örök mérföldkövének megszilárdítása – Putyin Észak-Koreába készül