rendkívüli hír
This content is not available in your region

Egyelőre fellélegezhet az ellenzéki grúz televízió, a Rustavi 2

euronews_icons_loading
Egyelőre fellélegezhet az ellenzéki grúz televízió, a Rustavi 2
Betűméret Aa Aa

Átmenetileg megkönnyebbültek a legnagyobb grúz független televízió újságírói az Európai Emberi Jogi Bíróság keddi döntése után. Az ECHR határozata következtében egyelőre nem veheti át a médiumot egy kormányközeli új tulajdonos. A döntés ugyanis időt ad a csatorna jogászainak, hogy felkészülhessenek az európai bírósági eljárásra, addig nem lehet változtatni a Rustavi 2 televízió tulajdonlásán.

A Rustavi 2 a legnépszerűbb televíziónak számít Grúziában, erősen kritikus a kormánnyal szemben.

A legfelsőbb bíróság helyben hagyta azokat az állításokat, miszerint a korábbi elnök, Miheil Szaakasvili idején áron aluli eladásra kényszerítették volna a tulajdonost.

Az Euronews többé nem érhető el Internet Explorer-rel, ez a böngésző ugyanis nem támogatja a legújabb technikai fejlesztéseket. Arra kérjük, használjon más keresőt, mint amilyen az Edge, Safari, Google Chrome vagy Mozilla Firefox.