rendkívüli hír

Éppen ezt olvassa:

Egymillió font a brit euroszkeptikusoknak a médiabárótól


Egyesült Királyság

Egymillió font a brit euroszkeptikusoknak a médiabárótól

Egymillió fonttal támogatja Nigel Farage Brit Függetlenségi Pártját Richard Desmond, akinek cége a brit Daily Star és Daily Express lapoknak, valamint a Channel 5 TV-csatornának is tulajdonosa. Az UKIP párt, mint ismeretes, a brit EU-tagság megszüntetésének programjával indul a választásokon.

Desmond úgy nyilatkozott, az UKIP-ot nem elitisták működtetik, szerinte a tömörülés “az átlag, rendes britek pártja”. A Northern and Shell Media Group tulajdonosa nem most először bőkezű a párttal: tavaly 300 ezer fonttal segítette a tömörülés munkáját.

A nagy-britanniai parlamenti választásokig kevesebb mint három hét van hátra. Az öt ellenzéki párt – a Munkáspárt, a skót és a walesi nacionalista párt, a Zöldek és az UKIP – vezetői csütörtök este tartottak televíziós vitát.

A konzervatív kormányfő, David Cameron még korábban, fő kihívójával, a Munkáspárt miniszterelnök-jelöltjével, Ed Milibanddel vitázott.

Közben a skót nacionalisták, az SNP vezetője, Nicola Sturgeon közölte, hajlandó összefogni a Munkáspárttal, Ed Miliband azonban egyértelműen kizárta a koalíciós kormányzás lehetőségét.

Az euronews büszke arra, hogy világszerte vannak újságírói, készen arra, hogy a helyiek álláspontját is megjelenítsék a világpolitikai eseményekben. Olvasson többet a témáról azon a nyelven, amelyen eredetileg megjelent!

Olaszország

Dráma a nyílt tengeren: özönlenek a menekültek Európa partjai felé