rendkívüli hír

Éppen ezt olvassa:

Nem kormánypárti tévécsatorna engedélyét vonták vissza


Törökország

Nem kormánypárti tévécsatorna engedélyét vonták vissza

Néhány nappal azután, hogy hozzáférhetetlenné tették, majd visszaállították a Twittert Törökországban, szerdán visszavonták egy a kormánnyal szemben kritikus tévécsatorna országos sugárzási engedélyét.

A Kanaltürk az interneten és regionális szinten sugároz csak tovább. Az országos, pláne az állami csatornákkal szemben itt feltűnnek a nem kormánypárti politikusok, elemzők is.

A médiahatóság évekkel ezelőtt csak regionális sugárzásra adott engedélyt Kanaltürknek, és csak külön egyezség után kapott jogosultságot országos adásra is.

Ezt a döntését vonta vissza szerdán a médiahatóság.

Az elmúlt hónapokban a kormány korrupciós ügyeitől volt hangos Törökország, a botrány eljutott tizenegy éve hivatalban lévő, meglehetősen autoriter Recep Tayyip Erdogan személyéhez és családjához is. Ez gyengítette a korábban megingathatatlannak tűnő kormányfő hatalmát.

Hétvégén önkormányzati választások lesznek az országban, ezeken a botrány után legalább a nagyvárosokban kevesebb esélye lehet Erdogan Igazság és Fejlődés pártjának.

Az euronews büszke arra, hogy világszerte vannak újságírói, készen arra, hogy a helyiek álláspontját is megjelenítsék a világpolitikai eseményekben. Olvasson többet a témáról azon a nyelven, amelyen eredetileg megjelent!

Amerikai Egyesült Államok

Obama Oroszországról: ez nem egy újabb hidegháború